Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

Και με 10 κερδίζει...

ΠΑΟΚ
Την πρώτη από τις 2 νίκες που χρειάζεται μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου για να στεφθεί και μαθηματικά «πρωταθλητής χειμώνα» πήρε ο ΠΑΟΚ στη Λαμία με 1-0, στο προτελευταίο χρονικά ματς της 12ης αγωνιστικής της Super League.
Ο πρωτοπόρος ΠΑΟΚ, των 10 παικτών από το 64΄ (αποβολή του Κάνιας με δεύτερη κίτρινη κάρτα), κατάφερε να αποδράσει με «διπλό» από την πρωτεύουσα της Φθιώτιδας, με το γκολ του Βαρέλα στο 54΄, στη μόλις δεύτερη έξοδό του στην επαρχία από την έναρξη της περιόδου (η πρώτη ήταν στα μέσα Σεπτεμβρίου με τον ΟΦΗ όπου είχε επικρατήσει με 3-1).
Το σημερινό (3/12) ήταν το 11ο «τρίποντο» του ΠΑΟΚ σε 12 ματς (παραμένει η μοναδική αήττητη ομάδα στη Super League με μόλις μία ισοπαλία), ενώ διατήρησε και το παθητικό των τεσσάρων γκολ που έχει δεχθεί (καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος). Πάλεψε με όλες τις δυνάμεις της η Λαμία, αλλά δεν απέφυγε την δεύτερη σερί ήττα (προηγήθηκε αυτή από τον Πανιώνιο). 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.