Λίγες ώρες πριν τα τραπέζια πινγκ πονγκ στηθούν στους χώρους του Cine Κεραμεικός για να «ξεδίνουν» λίγο οι σύνεδροι του Ποταμιού, στη διάρκεια του διήμερου Συνεδρίου του κόμματος, ο Σταύρος Θεοδωράκης μαζί με τον Γιώργο Αμυρά και τον Θανάση Χειμωνά είπαν να κάνουν... προθέρμανση.
Έτσι λοιπόν του έδωσαν και κατάλαβε. Και να τα σερβίς και να οι επιστροφές... Ο πρώτος αγώνας νικητή ανέδειξε τον Θανάση Χειμωνά, ο οποίος κέρδισε τον Γιώργο Αμυρά. Ο Χειμωνάς τελικά αναδείχθηκε σε φαβορί, αφού κέρδισε και τον επόμενο διπλό αγώνα.
Με παρτενέρ την Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου αγωνίστηκαν εναντίον του διδύμου Αμυρά – Θεοδωράκη. Πάντως, και οι τέσσερις φρόντισαν να κρατήσουν δυνάμεις γιατί το Σαββατοκύριακο του συνεδρίου απέχει μόλις λίγες ώρες και η κούραση αναμένεται να βαρέσει κόκκινο!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.