Με μια χαμογελαστή selfie στο αμάξι της η γλυκιά Σμαράγδα Καρύδη συμβούλευσε τους followers της στο instagram γράφοντας:
"Να δένεστε στο αυτοκίνητο παιδιά. Εκτός από ασφαλές είναι και cool και in και à la mode και comme il faut. Ο χωρίς ζώνη μάγκας στο αυτοκίνητο εκτός από επικίνδυνος δείχνει και τριτοκοσμικός. Γι αυτόν δε, που τη δένει από πίσω του για να μην την ακούει να σφυρίζει δεν έχω λόγια..."
http://www.entertv.gr/lifestyle/celebrities/460799_h-symvoyli-tis-smaragdas-karydi-stoys-odigoys
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.