Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ δήλωση του Σταύρου Θεοδωράκη από το συνέδριο του Ποταμιού στο blog μας


Ο επικεφαλής του Ποταμιού μας δήλωσε:

«Αυτό που έχει καταφέρει το Ποτάμι  πέρα από το να συζητάμε πολύ σημαντικά πράγματα, είναι να κάνουμε συνέδρια και να περνάμε όμορφα, γιατί το να περνάμε όμορφα είναι σκαλοπάτι για τη δημιουργία.
Εάν δεν υπάρχει αυτό το σκαλοπάτι υπάρχει γκρίνια, υπάρχει γκριζάδα και επομένως δεν  μπορούμε να δημιουργήσουμε. Σήμερα ήταν μια όμορφη μέρα με σημαντικές ειδήσεις και αύριο θα υπάρξουν και σημαντικές αποφάσεις».




---Φωτό αρχείου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.