«Είστε με τους φοιτητές ή με τους τραμπούκους;» ρώτησε ο πρόεδρος της ΝΔ και διεμήνυσε ότι όσοι ασχημονούν θα πεταχθούν έξω από τα Πανεπιστήμια - Τσίπρας: Τα κρούσματα επί κυβέρνησής μας έχουν μειωθεί, κάνετε σαν η Αθήνα να είναι η Γκόθαμ Σίτι.
Αναλυτικά στο
https://www.protothema.gr/politics/article/841400/vouli-live-i-suzitisi-tsipra-mitsotaki-gia-tin-anomia-sta-panepistimia/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.