Ο πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν εξέφρασε τη «ντροπή» του για τα βίαια επεισόδια που ξέσπασαν κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων των «κίτρινων γιλέκων» σήμερα, κυρίως στο Παρίσι, καταγγέλλοντας εκείνους που «επιτέθηκαν» εναντίον των δυνάμεων επιβολής του νόμου και «βιαιοπράγησαν εναντίον άλλων πολιτών».
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/841800/makron-kata-diadiloton-dropi-stous-ithikous-autourgous-ton-epeisodion/
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/841800/makron-kata-diadiloton-dropi-stous-ithikous-autourgous-ton-epeisodion/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.