
«Για όλα αυτά πληρώνουν οι πολίτες τους οποίους έχει γονατίσει στους φόρους και τις εισφορές» επισημαίνει ο πρόεδρος της ΝΔ
«Τίποτα δεν διδάχτηκε από την κρίση, ούτε και από τα ψέματά του που βάφτισε “αυταπάτες”» επισημαίνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης σχολιάζοντας τις εξαγγελίες του Αλέξη Τσίπρα για χιλιάδες προσλήψεις δημοσίων υπαλλήλων.
«Είχε το θράσος να τάξει δεκάδες χιλιάδες προσλήψεις στο Δημόσιο. Μόνο που για όλα αυτά πληρώνουν οι πολίτες τους οποίους έχει γονατίσει στους φόρους και τις εισφορές» τονίζει ο πρόεδρος της ΝΔ στηλιτεύοντας τις προεκλογικές υποσχέσεις του πρωθυπουργού.
«Η Ελλάδα δεν χρειάζεται μεγαλύτερο κράτος, χρειάζεται καλύτερο κράτος» αναφέρει ξεκάθαρα ο κ. Μητσοτάκης και συνεχίζει: «Το πρόβλημα της ανεργίας δεν λύνεται με διορισμούς στο δημόσιο, αλλά με επενδύσεις και καλές δουλειές στον ιδιωτικό τομέα».
«Είχε το θράσος να τάξει δεκάδες χιλιάδες προσλήψεις στο Δημόσιο. Μόνο που για όλα αυτά πληρώνουν οι πολίτες τους οποίους έχει γονατίσει στους φόρους και τις εισφορές» τονίζει ο πρόεδρος της ΝΔ στηλιτεύοντας τις προεκλογικές υποσχέσεις του πρωθυπουργού.
«Η Ελλάδα δεν χρειάζεται μεγαλύτερο κράτος, χρειάζεται καλύτερο κράτος» αναφέρει ξεκάθαρα ο κ. Μητσοτάκης και συνεχίζει: «Το πρόβλημα της ανεργίας δεν λύνεται με διορισμούς στο δημόσιο, αλλά με επενδύσεις και καλές δουλειές στον ιδιωτικό τομέα».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.