Σε παρουσίαση της αναπτυξιακής στρατηγικής της κυβέρνησης, όπως «κλείδωσε» μέσα απ' τα περιφερειακά συνέδρια και όχι μόνο θα προβεί αύριο ο Αντιπρόεδρος Γ. Δραγασάκης. Στο πλαίσιο αυτό το υπουργείο Οικονομίας από σήμερα θα αναρτήσει αναλυτικά τα πεπραγμένα αλλά και τις δεσμεύσεις στο πλαίσιο των 142 δράσεων που έχει αναλάβει στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής. Παράλληλα, όπως δηλώνει ο κ. Δραγασάκης, το υπουργείο σχεδιάζει τη νέα Προγραμματική Περίοδο, με ορίζοντα τη δεκαετία 2020-2030.
«Σε μια εποχή έντονης διεθνούς ρευστότητας, διεύρυνσης των ανισοτήτων και εμπορικών πολέμων, ο εθνικός σχεδιασμός αποτελεί στοιχειώδη πολιτική υποχρέωση και καθήκον προς τους πολίτες και τις επόμενες γενιές. Διότι ο Εθνικός Δημοκρατικός Σχεδιασμός συνιστά ένα απαραίτητο εργαλείο για την αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της χώρας. Αποτελεί, έτσι, άμυνα της χώρας στην αβεβαιότητα και σε εξωγενείς κινδύνους, ανάχωμα στην ασυδοσία των συμφερόντων, ασπίδα στα χέρια της κοινωνίας και ειδικά των αδυνάμων απέναντι τόσο σε αυθαιρεσίες των εξουσιών, όσο και στις αποτυχίες των αγορών», σημειώνει σε δήλωση του ο κ. Δραγασάκης. Και συμπληρώνει: «η ελληνική κυβέρνηση, για πρώτη φορά έπειτα από δεκαετίες κατάρτισε την 'Αναπτυξιακή Στρατηγική για το Μέλλον', που αποτελεί ένα βήμα προς τον Εθνικό Δημοκρατικό Σχεδιασμό και γέφυρα μετάβασης από τα μνημόνια, δηλαδή τα προγράμματα δημοσιονομικής προσαρμογής, στη φάση της παραγωγικής και θεσμικής ανασυγκρότησης και μετασχηματισμού της χώρας».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.