
Μπορεί να μην εντυπωσίασε όμως το ζητούμενο ήταν η νίκη και αυτή ήρθε για τον Ολυμπιακό κόντρα στον Άρη (0-1).
Η επιλογή του Μαρτίνς να περάσει στο ματς τον Νάτχο αποδείχθηκε καθοριστική, αφού από τα δικά του πόδια και μετά από έξοχη ασίστ του Κούτρη ήρθε το γκολ του Χασάν και οι ερυθρόλευκοι έφυγαν από τη Θεσσαλονίκη με τους τρεις βαθμούς που τους φέρνουν στο -4 από την κορυφή της βαθμολογίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.