
Μια ΑΕΚ που θα έχει ξεπεράσει τα παρεπόμενα του ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και θα απολαύσει τη συμμετοχή της σε ένα μεγάλο ματς του Champions League όπως αυτό με την Μπάγερν θέλει να δει στο Μόναχο ο Μαρίνος Ουζουνίδης.
Πιο συγκεκριμένα, στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του αυριανού αγώνα, ο τεχνικός της πρωταθλήτριας σημείωσε ότι ο ίδιος και οι παίκτες του δεν αμφισβήτησαν ποτέ τις δυνατότητες της ομάδας.
Μάλιστα, αφού παραδέχθηκε τις δυσκολίες του αγώνα με μια τόσο ποιοτική ομάδα και έθεσε ως στόχο να παρουσιαστεί η «Ένωση» ανταγωνιστική, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να υπάρξουν αλλαγές στο πλάνο του.
Αναλυτικά όσα είπε ο Ουζουνίδης:
Για το πόσο δύσκολα μπορεί να καθοδηγήσει τους παίκτες του: «Δεν χρειάζεται να πω πολλά. Ξέρουν πόσο δύσκολα θα είναι. Αυτό που είναι σημαντικό για εμάς είναι να δουλέψουμε πολύ και να δούμε πως θα τα έχουμε πάει. Μπορούμε να παρουσιάσουμε μία ανταγωνιστική ομάδα στο γήπεδο».
Πιο συγκεκριμένα, στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του αυριανού αγώνα, ο τεχνικός της πρωταθλήτριας σημείωσε ότι ο ίδιος και οι παίκτες του δεν αμφισβήτησαν ποτέ τις δυνατότητες της ομάδας.
Μάλιστα, αφού παραδέχθηκε τις δυσκολίες του αγώνα με μια τόσο ποιοτική ομάδα και έθεσε ως στόχο να παρουσιαστεί η «Ένωση» ανταγωνιστική, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να υπάρξουν αλλαγές στο πλάνο του.
Αναλυτικά όσα είπε ο Ουζουνίδης:
Για το πόσο δύσκολα μπορεί να καθοδηγήσει τους παίκτες του: «Δεν χρειάζεται να πω πολλά. Ξέρουν πόσο δύσκολα θα είναι. Αυτό που είναι σημαντικό για εμάς είναι να δουλέψουμε πολύ και να δούμε πως θα τα έχουμε πάει. Μπορούμε να παρουσιάσουμε μία ανταγωνιστική ομάδα στο γήπεδο».
Για το αν το παιχνίδι με την Μπάγερν είναι ευκαιρία μετά το ματς του Σαββάτου: «Την αμφισβήτηση την δημιουργήσατε εσείς. Ποτέ δεν αμφισβητήσαμε τις δυνατότητές μας. Για εμάς το ματς του Σαββάτου ήταν μία κακή ημέρα. Για εμάς είναι σημαντικό να ζήσουμε αυτό που μας αξίωσε ο Θεός να ζήσουμε. Είναι σημαντικό που βρισκόμαστε εδώ και ξέρουμε πως σε αυτό το επίπεδο τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Έχουμε δει ότι παρά το ότι έχουμε κάνει καλά ματς, δεν έχουμε καταφέρει να πάρουμε βαθμούς».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.