Από την ακριτική Καστοριά που σήμερα γιορτάζει 106 χρόνια από την απελευθέρωσή της από τον Οθωμανικό ζυγό και την ενσωμάτωσή της στο εθνικό κορμό της Ελλάδας ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης επέλεξε να αναφερθεί στο θέμα της Συμφωνίας των Πρεσπών την οποία χαρακτήρισε ως «επαίσχυντη» για τη χώρα και τον ελληνικό λαό και επανέλαβε ότι η ΝΔ δεν πρόκειται να την ψηφίσει.
«Από εδώ την ακριτική Καστοριά λέμε ότι η ΝΔ δεν πρόκειται να ψηφίσει αυτή την συμφωνία ούτε τώρα ούτε στην επόμενη βουλή» δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και συμπλήρωσε λέγοντας ότι «λίγα χιλιόμετρα από τη λίμνη της Καστοριάς σε μια άλλη λίμνη που είναι γνωστή όχι για την απαράμιλλη ομορφιά της αλλά έγινε γνωστή σε όλους τους Έλληνες για την επαίσχυντη συμφωνία των Πρεσπών που υπέγραψε ο κ Τσίπρας με τον κ. Καμμένο και που εκχωρούν την μακεδονική γλώσσα και την μακεδονική εθνότητα στους γείτονες μας».
Πρόσθεσε δε ότι «σήμερα είμαστε στην Καστοριά για να αποτίσουμε φόρο τιμής σε όσους έδωσαν την ζωή τους για να μείνει η Μακεδονία ελεύθερη».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.