Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

«Πάνοπλος» ο ΠΑΟΚ στον κρίσιμο αγώνα με τη Βίντι

Ευχάριστα νέα για τον ΠΑΟΚ που ταξιδεύει «πάνοπλος» για τη Βουδαπέστη
Ευχάριστα νέα για τον ΠΑΟΚ, ο οποίος θα ταξιδέψει χωρίς προβλήματα για τη Βουδαπέστη ενόψει του μεθαυριανού αγώνα με τη Βίντι για την 4η αγωνιστική των ομίλων του Europa League (8/11, 19:55).
Ο Ζοσέ Μαουρίσιο προπονήθηκε για δεύτερη σερί μέρα κανονικά και τέθηκε στη διάθεση του Ραζβάν Λουτσέσκου, όπως και ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης που ξεπέρασε τον τραυματισμό του στον αριστερό τετρακέφαλο.
Έτσι, αμφότεροι συμπεριλήφθηκαν στην 21μελή αποστολή που ανακοίνωσε ο Ρουμάνος τεχνικός και θα αναχωρήσει αύριο το μεσημέρι για την Ουγγαρία.
Στη λίστα είναι και ο Γεβχέν Χατσερίντι, ο οποίος μέχρι πρότινος έμοιαζε να είναι παντελώς εκτός πλάνων εν αντιθέσει με τους Νίκο Καρέλη, Στέλιο Κίτσιου και Στέλιο Μαλεζά που έμειναν εκτός για λόγους τακτικής.
Αναλυτικά η αποστολή του ΠΑΟΚ: Ρέι, Πασχαλάκης, Σιαμπάνης, Μάτος, Βιεϊρίνια, Τόσκα, Βαρέλα, Κρέσπο, Χατσερίδης, Σάκχοφ, Βέρνμπλουμ, Κάνιας, Μαουρίσιο, Μπίσεσβαρ, Πέλκας, Ελ Καντουρί, Ζαμπά , Ουάρντα, Λημνιός, Πρίγιοβιτς, Άκπομ.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.