Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018

«Έδωσα όλη μου την ψυχή για να πάρω το χρυσό»


Τη Δευτέρα μπαίνει για επέμβαση.


Μπορεί πλέον να έχει γίνει... συνήθεια στον Λευτέρη Πετρούνια το να επιστρέφει στην Αθήνα ως θριαμβευτής από μια μεγάλη διοργάνωση, κάθε φορά όμως έχει την δική της ξεχωριστή ομορφιά, κάθε φορά ο κόσμος τον υποδέχεται στο αεροδρόμιο με αγάπη και κάθε φορά ο ίδιος νιώθει την συγκίνηση να κυριαρχεί. «Ήταν ένα μεγάλο στοίχημα για μένα αυτό το μετάλλιο», είπε μεταξύ άλλων ο Ολυμπιονίκης και τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.  
Ο Πετρούνιας έφτασε στις 9:30 το βράδυ στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» μαζί με την υπόλοιπη ελληνική αποστολή από την Ντόχα, όπου διεξήχθη το Παγκόσμιο πρωτάθλημα της ενόργανης γυμναστικής. Ο κόσμος που ήταν εκεί και ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, τον υποδέχθηκαν με θέρμη και ο ίδιος χαμογελαστός ξεκίνησε με ένα «Καλώς σας βρήκα». Αμέσως μετά δήλωσε: 
«Θεωρώ ότι θα ήταν πολύ κρίμα, ενώ πιστεύω στον εαυτό μου και στις δυνάμεις μου, να χάναμε μια συμμετοχή σε μια τέτοια διοργάνωση. Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου και στους Έλληνες πως θα συνεχίσουμε αυτό το νικηφόρο σερί από το 2015, και γνωρίζοντας ότι θα μπω για χειρουργείο και πως θα μείνω κάποιους μήνες έξω, είπαμε να κάνω μια τελευταία προσπάθεια. 


(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.