Την "έντονη διαμαρτυρία" και "δυσαρέσκεια" της προς την Ελληνική Πολιτεία εκφράζει η Εκκλησία της Κρήτης αναφορικά με τη συμφωνία Τσίπρα- Ιερώνυμου, δηλώνοντας πως "ουδεμία επίσημη ή ανεπίσημη ενημέρωση είχε για όσα ανακοινώθηκαν".
Η συνεδρίαση της Ιεράς Επαρχιακής Συνόδου της Εκκλησίας της Κρήτης, στον απόηχο της συμφωνίας Τσίπρα - Ιερώνυμου ήταν πολύωρη.
Στο ανακοινωθέν που εκδόθηκε αργά το απόγευμα, αναφέρεται ότι οι Ιεράρχες του νησιού διαφωνούν με την "θρησκευτική ουδετερότητα της Ελλάδος" και με την προτεινόμενη αναθεώρηση του άρθρου 3 του Συντάγματος.
Γίνεται επίσης λόγος για "αμφισβητούμενο και μετέωρο μέλλον των Κληρικών της Κρήτης".
Σε δηλώσεις του ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ειρηναίος τόνισε:
"Εμείς ως Σύνοδος λέμε ότι θέλουμε τη συνέχεια της παραδόσεως μας, της ζωής μας και όχι ακριβώς αυτά που ζητούν και θέλουν να γίνουν".
Σε ερώτηση για το αν θα ήθελε να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό, ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης αρκέστηκε να πει : "Ευχαρίστως. Δεν έχουμε καμία αντίρρηση να συναντηθούμε και να μιλήσουμε με οποιονδήποτε".
Επεσήμανε δε χαρακτηριστικά: "Αυτό το οποίο θέλουμε πάντοτε να λέμε είναι ότι είμαστε Έλληνες, ότι έχουμε παράδοση. Κι οτι πρέπει αυτήν την παράδοση να την κρατούμε και να την τηρούμε"
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/296989/mpairaki-apo-tin-ekklisia-tis-kritis-gia-ti-symfonia-tsipra-ieronymoy-entoni
Πηγή: cretalive.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.