Έτοιμη αλλά υπό όρους για να συμμετάσχει στις ζημιές των προς πώληση λιγνιτικών μονάδων σε Μεγαλόπολη και Φλώρινα εμφανίζεται η ΔΕΗ, σε μια προσπάθεια να γίνει πιο ελκυστικό για τους ιδιώτες το πρότζεκτ του λιγνίτη.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν αρμόδιες πηγές, η επιχείρηση δέχεται να συμμετάσχει στις ζημιές των λιγνιτικών μονάδων για δύο χρόνια με ποσοστό 50%, όπως έχει προτείνει η κοινοπραξία των Τσέχων με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Ωστόσο, η συμμετοχή της στις ζημιές ζητά να μην υπερβαίνει το 10% του τιμήματος που θα δοθεί για την απόκτηση των μονάδων.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.