Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Παναγιωτάκης: Ναι υπό όρους στη συμμετοχή της ΔΕΗ στις ζημιές για το λιγνίτη

Έτοιμη αλλά υπό όρους για να συμμετάσχει στις ζημιές των προς πώληση λιγνιτικών μονάδων σε Μεγαλόπολη και Φλώρινα εμφανίζεται η ΔΕΗ, σε μια προσπάθεια να γίνει πιο ελκυστικό για τους ιδιώτες το πρότζεκτ του λιγνίτη.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν αρμόδιες πηγές, η επιχείρηση δέχεται να συμμετάσχει στις ζημιές των λιγνιτικών μονάδων για δύο χρόνια με ποσοστό 50%, όπως έχει προτείνει η κοινοπραξία των Τσέχων με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Ωστόσο, η συμμετοχή της στις ζημιές ζητά να μην υπερβαίνει το 10% του τιμήματος που θα δοθεί για την απόκτηση των μονάδων.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.