
Θα τους πουν κι αυτούς φασίστες και ακροδεξιούς;
Με συνθήματα για την ελληνικότητα της Μακεδονίας και κατά της συμφωνίας των Πρεσπών, μαθητές από σχολεία της Λάρισας και των γύρω περιοχών πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Ταχυδρομείου.
Οι μαθητές αντιδρούν στην «οικειοποίηση του ονόματος Μακεδονία από το κράτος των Σκοπίων» και λένε «όχι στη σύνθετη ονομασία».
Οι μαθητές αντιδρούν στην «οικειοποίηση του ονόματος Μακεδονία από το κράτος των Σκοπίων» και λένε «όχι στη σύνθετη ονομασία».
Στη συγκέντρωση συμμετείχαν μερικές δεκάδες μαθητών από την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Ακολούθησε πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης κατά την οποία φώναζαν συνθήματα και έψαλλαν τον Εθνικό Ύμνο με ενδιάμεσους σταθμούς την Περιφέρεια Θεσσαλίας και το Δημαρχείο.
Ακολούθησε πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης κατά την οποία φώναζαν συνθήματα και έψαλλαν τον Εθνικό Ύμνο με ενδιάμεσους σταθμούς την Περιφέρεια Θεσσαλίας και το Δημαρχείο.
Μάλιστα στο πλευρό τους βρέθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Λάρισας κ. Δημήτρης Παπαδημόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.