
Ο δικηγόρος και Καθηγητής Νομικής, ΕΚΠΑ Γιάννης Δρόσος ορίζεται νέος Διευθύνων Σύμβουλος στην ΕΡΤ, ενώ ο μουσικοσυνθέτης Δημήτρης Παπαδημητρίου και ο δημοσιογράφος Λευτέρης Αρβανίτης είναι τα δύο καινούργια μέλη του ΔΣ.
Αυτά τα πρόσωπα αποτέλεσαν την επιλογή του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής και την Πέμπτη στις 12 το μεσημέρι θα περάσουν από την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής για την τυπική έγκριση.
Πρόεδρος της ΕΡΤ παραμένει ο μουσικοσυνθέτης Χρήστος Λεοντής και πέμπτο μέλος η Κατερίνα Τσατσαρώνη. Το επταμελές ΔΣ συμπληρώνεται από τον εκπρόσωπο των τεχνικών Τέλη Μεταξά ενώ εκκρεμεί και ο ορισμός του εκπροσώπου των δημοσιογράφων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.