Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

ΝΔ: Μωβ το λογότυπό της για την Ημέρα κατά της βίας εναντίον των Γυναικών

Η ΝΔ αλλάζει χρώμα στο λογότυπό της για να τιμήσει την Παγκόσμια Ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των Γυναικών.

Το  μπλε λογότυπο έγινε μωβ, «το χρώμα του αγώνα κατά της εξάλειψης της βίας», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανάρτηση της παράταξης στο twitter.

Η ΝΔ επισημαίνει ότι «η βία κατά των γυναικών είναι ένα φαινόμενο δυστυχώς συχνό στον τόπο μας».


Πηγή: https://www.protothema.gr/politics/article/841879/nd-mov-to-logotupo-tis-gia-tin-imera-kata-tis-vias-enadion-ton-gunaikon/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.