Μετά τον Ατρόμητο, η Ένωση έχασε 2-1 στο Αγρίνιο.
Δεύτερη συνεχόμενη ήττα υπέστη η ΑΕΚ. Η Ένωση έχασε 2-1 στο Αγρίνιο από τον Παναιτωλικό και στην ουσία αποχαιρετά την διεκδίκηση του τίτλου, αφού ο ΠΑΟΚ ξεφεύγει με 12 βαθμούς.
ΤΟ ΠΗΡΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ Ο Καμαρά με τα γκολ που πέτυχε οδήγησε την ομάδα του στη νίκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.