
Το εισιτήριο που οδηγεί στη φάση των «16» του κυπέλλου Ελλάδας σφράγισε ο Ολυμπιακός μετά τη νίκη του επί της Παναχαϊκής με 2-0 το απόγευμα της Πέμπτης στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο της Πάτρας. Η κάκιστη κατάσταση του αγωνιστικού χώρου δεν επέτρεψε στους ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων να κάνουν πολλά, αφού κυρίαρχο μέλημά τους ήταν η διατήρηση της σωματικής ακεραιότητάς τους. Χωρίς καμία υπερβολή, το γήπεδο έκρυβε πολλές παγίδες και ανά πάσα στιγμή υπήρχε κίνδυνος τραυματισμού. Στο δεύτερο ημίχρονο και για ένα τέταρτο διεκόπη ο αγώνας, καθώς η αστυνομία έκανε χρήση χημικών.
Το άλλο εισιτήριο του 5ου ομίλου που οδηγεί στους «16» της διοργάνωσης θα το διεκδικήσουν η Παναχαϊκή με τον Λεβαδειακό. Οι δύο ομάδες θα βρεθούν αντιμέτωπες στις 5 Δεκεμβρίου στην Πάτρα. Την ίδια μέρα ο Ολυμπιακός θα παίξει στην Ξάνθη με τον Αρη Αβάτου, σε ένα ματς χωρίς βαθμολογικό ενδιαφέρον και για τις δύο ομάδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.