Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

«Μπλακ άουτ» σε όλο το νησί της Ρόδου!

dei-rodos
Εκτός λειτουργίας και τα δύο εργοστάσια της ΔΕΗ - Χωρίς ρεύμα ολόκληρο το νησί  απο τις 10:20 σήμερα το πρωί.
 
Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα παραμένει από τις 10:20 σήμερα το πρωί ολόκληρο το νησί της Ρόδου. 
Σύμφωνα με πληροφορίες της "Ροδιακής", πρόκειται για γενικό "μπλακ άουτ" που προκλήθηκε απο τεχνική βλάβη.
Αρχικά, εκτός λειτουργίας βγήκε η μια απο τις έξι μονάδες του εργοστασίου του ΑΗΣ Σορωνής, η οποία στη συνέχεια παρέσυρε ολόκληρο το εργοστάσιο, προκαλώντας έτσι και αντίστοιχο "μπλακ άουτ" στο νέο εργοστάσιο της ΔΕΗ στη Νότια Ρόδο
Οι πρώτες εκτιμήσεις των τεχνικών κάνουν λόγο οτι η βλάβη οφείλεται στα χαμηλά φορτία χαμηλού ρεύματος που υπάρχουν αυτή την εποχή στο νησί, σε συνδυασμό με μια "αστοχία" του συστήματος. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.