
Εκτός λειτουργίας και τα δύο εργοστάσια της ΔΕΗ - Χωρίς ρεύμα ολόκληρο το νησί απο τις 10:20 σήμερα το πρωί.
Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα παραμένει από τις 10:20 σήμερα το πρωί ολόκληρο το νησί της Ρόδου.
Σύμφωνα με πληροφορίες της "Ροδιακής", πρόκειται για γενικό "μπλακ άουτ" που προκλήθηκε απο τεχνική βλάβη.
Αρχικά, εκτός λειτουργίας βγήκε η μια απο τις έξι μονάδες του εργοστασίου του ΑΗΣ Σορωνής, η οποία στη συνέχεια παρέσυρε ολόκληρο το εργοστάσιο, προκαλώντας έτσι και αντίστοιχο "μπλακ άουτ" στο νέο εργοστάσιο της ΔΕΗ στη Νότια Ρόδο!
Οι πρώτες εκτιμήσεις των τεχνικών κάνουν λόγο οτι η βλάβη οφείλεται στα χαμηλά φορτία χαμηλού ρεύματος που υπάρχουν αυτή την εποχή στο νησί, σε συνδυασμό με μια "αστοχία" του συστήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.