Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Πετάει η Ξάνθη, πέρασε και την ΑΕΚ – Τεράστιο διπλό στην Τρίπολη, «βούλιαξε» κι άλλο τον Αστέρα!

Πετάει η Ξάνθη, πέρασε και την ΑΕΚ – Τεράστιο διπλό στην Τρίπολη, «βούλιαξε» κι άλλο τον Αστέρα!

Νίκησαν 1-0 και ανέβηκαν 4οι οι Ακρίτες!
Με πρωταγωνιστή τον Γέντρισεκ, που πέτυχε το μοναδικό γκολ της αναμέτρησης, και τον Ζίβκοβιτς, που έκανε μεγάλες αποκρούσεις, η Ξάνθη πανηγύρισε μεγάλη νίκη με 1-0 στην έδρα του Αστέρα Τρίπολης!
Οι Ακρίτες συνεχίζουν την τρελή πορεία τους, καθώς με την τέταρτη συνεχόμενη νίκη που πήραν, έφτασαν τους 18 βαθμούς και ανέβηκαν στην 4η θέση, ξεπερνώντας την ΑΕΚ!
Αντιθέτως, ο Αστέρας «παραπαίει» και έμεινε στη 14η θέση με μόλις 5 βαθμούς.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.