Μία από τις πρώτες δεσμεύσεις της κυβέρνησης για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας στις φυλακές γίνεται πράξη, μετά από κοινή προσπάθεια των υπουργείων Δικαιοσύνης και Υγείας, όπως αναφέρει, σε ανακοίνωσή του, το δεύτερο.
Πρόκειται για την ένταξη του Νοσοκομείου Κρατουμένων Κορυδαλλού στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, με τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως του αντίστοιχου Προεδρικού Διατάγματος 100 με τίτλο «Ένταξη του Νοσοκομείου Κρατουμένων Κορυδαλλού στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (Ε.Σ.Υ.) και μετονομασία του σε Ειδικό Κέντρο Υγείας Κρατουμένων Κορυδαλλού» (ΦΕΚ Α' 193/20.11.2018).
Η ένταξη του Νοσοκομείου Κρατουμένων Κορυδαλλού στο ΕΣΥ, η οποία είχε εξαγγελθεί από το 2009 (ν. 3772/2009), αποτελεί μία σημαντική μεταρρύθμιση, σε δημοσιονομικά δύσκολους καιρούς, που αποσκοπεί στην εκ βάθρων αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας για τους κρατουμένους, δηλαδή για μία από τις πλέον ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, επισημαίνει το υπουργείο Υγείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.