Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

Αλλαγή σήματος για τη ΝΔ λόγω Πολυτεχνείου

Αλλαγή σήματος για τη ΝΔ λόγω Πολυτεχνείο - Media
Η Νέα Δημοκρατία παρουσίασε το αλλαγμένο σήμα της στo twitter με αφορμή την 45η επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.

«Η Νέα Δημοκρατία συμμετέχοντας στον εορτασμό της εξέγερσης του Πολυτεχνείου αφιερώνει το λογότυπο της στους αγώνες των νέων για ελευθερία», το κείμενο που συνοδεύει την ανάρτηση.

Η Νέα Δημοκρατία σήμερα συμμετέχοντας στον εορτασμό της εξέγερσης του Πολυτεχνείου αφιερώνει το λογότυπο της στους αγώνες των νέων για ελευθερία.
106 people are talking about this


http://www.topontiki.gr/article/297891/allagi-simatos-gia-ti-nd-logo-polytehneio

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.