Η Νέα Δημοκρατία παρουσίασε το αλλαγμένο σήμα της στo twitter με αφορμή την 45η επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.
«Η Νέα Δημοκρατία συμμετέχοντας στον εορτασμό της εξέγερσης του Πολυτεχνείου αφιερώνει το λογότυπο της στους αγώνες των νέων για ελευθερία», το κείμενο που συνοδεύει την ανάρτηση.
Η Νέα Δημοκρατία σήμερα συμμετέχοντας στον εορτασμό της εξέγερσης του Πολυτεχνείου αφιερώνει το λογότυπο της στους αγώνες των νέων για ελευθερία.
http://www.topontiki.gr/article/297891/allagi-simatos-gia-ti-nd-logo-polytehneio

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.