Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

Κατάμεστο το «Καραϊσκάκης» για το Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός


Καρφίτσα δεν θα πέφτει στο «Καραϊσκάκης» στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Μία μέρα πριν τη διεξαγωγή του ματς, είχαν απομείνει μόλις 1.500 εισιτήρια τα οποία διατίθενται στα εκδοτήρια του γηπέδου από νωρίς το πρωινό της Κυριακής (11/11).
Μάλιστα, αναμένεται κι αυτά να… κάνουν φτερά κι έτσι το γήπεδο θα είναι κατάμεστο.

Πηγές: gazzetta.gr
https://www.trelokouneli.gr/katamesto-to-kara-skakhs-gia-to-olumpiakos-panathhna-kos/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.