Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Έβγαλε αντίδραση και… πέρασε από το Μόναχο ο Ολυμπιακός, 62-72 την Μπάγερν

Έβγαλε αντίδραση και… πέρασε από το Μόναχο ο Ολυμπιακός, 62-72 την Μπάγερν
Με τους Σπανούλη και Στρέλνιεκς να μιλούν στην τέταρτη περίοδο και έναν συγκινητικό ΛεΝτέι, ο Ολυμπιακός επικράτησε 72-62 στο Μόναχο της Μπάγερν και επέστρεψε στις νίκες (4-4) ύστερα από τρεις σερί ήττες στην Ευρωλίγκα!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.