Νίκησε τον Παναιτωλικό (2-1) κι έχει έχει την ευκαιρία να ξεφύγει!
του Δημήτρη Δημητρόπουλου
Ο ΠΑΟΚ ζορίστηκε, όμως έφτασε στη νίκη με 2-1 επί του Παναιτωλικού, η οποία τον έφερε ξανά στην κορυφή της βαθμολογίας, δύο βαθμούς πάνω από τον Ατρόμητο.
Ο Δικέφαλος βρίσκεται στο +7 από τον Ολυμπιακό και περιμένει… δώρο από τον Παναθηναϊκό στο αποψινό ντέρμπι, ενώ ξέφυγε με 9 πόντους από την ΑΕΚ!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.