Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

ΠΑΟΚ: Νίκησε τον Παναιτωλικό (2-1) και παρέμεινε στη κορυφή


«Καθάρισε» ο ΠΑΟΚ, ξανά στην κορυφή – Δεν «βλέπει» ΑΕΚ, περιμένει… δώρο από ΠAO 

Νίκησε τον Παναιτωλικό (2-1) κι έχει έχει την ευκαιρία να ξεφύγει!

του Δημήτρη Δημητρόπουλου

Ο ΠΑΟΚ ζορίστηκε, όμως έφτασε στη νίκη με 2-1 επί του Παναιτωλικού, η οποία τον έφερε ξανά στην κορυφή της βαθμολογίας, δύο βαθμούς πάνω από τον Ατρόμητο.
Ο Δικέφαλος βρίσκεται στο +7 από τον Ολυμπιακό και περιμένει… δώρο από τον Παναθηναϊκό στο αποψινό ντέρμπι, ενώ ξέφυγε με 9 πόντους από την ΑΕΚ!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.