Τέσσερα σενάρια για τη βελτίωση του ασφαλιστικού συστήματος με ενίσχυση του δεύτερου πυλώνα ασφάλισης (επικουρικά, επαγγελματικά ταμεία) προβλέπει η μελέτη της Ένωσης Αναλογιστών Ελλάδος η οποία ήδη γνωστοποιήθηκε και στο υπουργείο Εργασίας . Η μελέτη προτείνει μείωση των ασφαλιστικών εισφορών ώστε για κύρια και συμπληρωματική ασφάλιση, το ασφάλιστρο να μην υπερβαίνει το 21%, ενώ σε δύο σενάρια προβλέπεται και η χορήγηση εθνικής σύνταξης. Το ποσοστό αναπλήρωσης μέσου μισθού του εργασιακού βίου (για κύρια και επικουρική) θα κυμαίνεται από 59%-83%, ενώ τα ελλείμματα σε βάθος χρόνου θα μειώνονται σταδιακά στα επίπεδα του 3% του ΑΕΠ.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/836310/protasi-gia-neo-asfalistiko-me-eisfora-10-15-gia-kuria-sudaxi-kai-pososto-anaplirosis-59-83/
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/836310/protasi-gia-neo-asfalistiko-me-eisfora-10-15-gia-kuria-sudaxi-kai-pososto-anaplirosis-59-83/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.