
Ασορτί με τον καιρό και την εικόνα στις εξέδρες του «παγωμένου» ΟΑΚΑ και η εικόνα της Εθνικής Ελλάδος! «Κατάφερε» να χάσει κι από την... υποβιβασμένη Εσθονία (0-1) και να τερματίσει 3η στον όμιλο, ολοκληρώνοντας έτσι κι αλλιώς με αποκρουστικό τρόπο μια απογοητευτική πορεία στο Nations League!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.