Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Εθνική… παγωνιά και τρίτη θέση, ήττα με 0-1 από την Εσθονία

Εθνική… παγωνιά και τρίτη θέση, ήττα με 0-1 από την Εσθονία
Ασορτί με τον καιρό και την εικόνα στις εξέδρες του «παγωμένου» ΟΑΚΑ και η εικόνα της Εθνικής Ελλάδος! «Κατάφερε» να χάσει κι από την... υποβιβασμένη Εσθονία (0-1) και να τερματίσει 3η στον όμιλο, ολοκληρώνοντας έτσι κι αλλιώς με αποκρουστικό τρόπο μια απογοητευτική πορεία στο Nations League! 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.