Για τις αμερικανικές βάσεις: Δεν είναι οι βάσεις του θανάτου - «Εάν οι πλειοψηφίες ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ θέλουν διαζύγιο, θα υπάρξει διαζύγιο» - Οι ΑΝΕΛ «δεν είναι Σαλβίνι, είναι το αναγκαίο καλό» - «Ο Σάκης Παπαδόπουλος ξεκίνησε να με βρίζει όταν του έκοψα τα ρουσφέτια στο υπ. Άμυνας» - Νέες αιχμές για την ΕΦΣΥΝ
«Οι ΑΝΕΛ δεν είναι Σαλβίνι» δήλωσε το πρωί της Δευτέρας ο Πάνος Καμμένος στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη μετά τη συντονισμένη επίθεση σε βάρος του από μια σημαντική μέρίδα υπουργών και βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ από την ημέρα που έγινε γνωστό ότι κατά την επίσκεψή του στις ΗΠΑ παρουσίασε το plan B για το Σκοπιανό ενώ πρότεινε και τη δημιουργία βάσεων σε Βόλο, Λάρισα και Αλεξανδρούπολη.
Περισσότερα στο
https://www.protothema.gr/politics/article/829663/panos-kammenos-gia-plan-b-o-prothupourgos-gnorize-tin-protasi-mou/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.