Ο ΟΦΗ πήρε σπουδαία νίκη επί του Ολυμπιακού στο «Γεντί Κουλέ», την πρώτη μετά την επιστροφή του Superleague!
Χάρη σε γκολ του Βουό στο 35’, οι Κρητικοί επικράτησαν με 1-0 των αρνητικών Ερυθρολεύκων, οι οποίοι προβλημάτισαν με την εικόνα τους, γνώρισαν τη δεύτερη φετινή τους ήττα και έμειναν στο -6 από την κορυφή!Τεράστια νίκη με 1-0 για τους Κρητικούς!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.