Την Τρίτη 23 Οκτώβρη φαίνεται πως θα μπει το οριστικό φινάλε στο μεγάλο κανάλι, καθώς το ΣτΕ έστειλε την απόφαση για το «Μαύρο στο MEGA» στο ΕΣΡ. Την είδηση μετέδωσε πριν από λίγο στην εκπομπή «Στιγμιότυπα 24/7» από το News 24/7 και τους 88,6, ο Βασίλης Κουφόπουλος.
Ουσιαστικά το ΣτΕ απορρίπτει το αίτημα της "Τηλέτυπος" η οποία με σχετική προσφυγή ζητούσε να ακυρωθεί ο προηγούμενος διαγωνισμός για τις τηλεοπτικές άδειες.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/294201/mayro-sto-mega-peftei-i-aylaia-mehri-vrady-tis-tritis
Πηγή: news247.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.