Εντός της εβδομάδας αναμένεται να κατατεθούν οι πρώτες αγωγές στα ελληνικά δικαστήρια από μετόχους και ομολογιούχους της Folli Follie.
Όπως είπε στο newmoney.gr ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Επενδυτών Γιάννης Κυριακόπουλος έχουν ετοιμαστεί ήδη οι πρώτες 20 υποθέσεις και ως το τέλος της εβδομάδος θα κατατεθούν. Οι αγωγές, που θα συνοδεύονται από αίτημα διάρρηξης των πράξεων προσημείωσης της περιουσιακών στοιχείων της FF, δεν θα στρέφονται μόνο κατά της εταιρείας αλλά «παντός υπευθύνου» και προσωπικά κατά στελεχών της διοίκησης, τράπεζες – συμβούλους, αναδόχους, ορκωτούς ελεγκτές, την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και «γενικά κατά οποιουδήποτε μπορεί να εμπλέκεται» στο μεγαλύτερο σκάνδαλο στα χρονικά. «”Μerry go around” (γύρω γύρω όλοι) δεν έκαναν για να στήσουν την απάτη, όλοι λοιπόν πρέπει να πληρώσουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.