
Ο Νικ Καλάθης σε συνέντευξή του στάθηκε στο τι να περιμένουν να δουν οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ από τη φετινή ομάδα, αλλά και στο πόσο αγαπούσε τον σύλλογο ο Παύλος Γιαννακόπουλος
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Νικ Καλάθης:
Για το μυστικό για την παραμονή του: «Η οικογένεια. Με υποδέχθηκε εδώ σε μικρή ηλικία η οικογένεια Γιαννακόπουλου, με εμπιστεύθηκε για τόσα χρόνια και για να το ανταποδώσω θα ήθελα να τελειώσω εδώ την καριέρα μου».
Για το τι συνέβη φέτος το καλοκαίρι με το NBA: «Πήρε λίγο καιρό όμως ήθελα να είμαι εδώ. Το συζήτησα με την οικογένεια μου και ήθελα να παίξω εδώ».
Για το αν στην Ευρώπη υπήρχε μόνο ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ για τον ίδιο: «Ναι. Στην Ευρώπη θα πήγαινα μόνο για τον Παναθηναϊκό».
Για το στυλ που περιμένουμε να δούμε φέτος από τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ: «Δεν ξέρω, δεν έχω κάνει πολλές προπονήσεις με την ομάδα λόγω της Εθνικής, οπότε δεν ξέρω τι διαφορετικό θα θέλει ο κόουτς. Θα το μάθω αργά ή γρήγορα».
Ποιος θα του λείψει από αυτούς που έφυγαν: «Όλοι! Όλοι τους ήταν σπουδαία παιδιά. Παίζαμε καλά μαζί οπότε θα μου λείψουν όλοι».
Για το αν ο Λάνγκφορντ είναι παρόμοιος παίκτης με τον Τζέιμς και για τις φετινές προσθήκες: «Όχι είναι διαφορετικοί παίκτες. Ο Μάικ παίζει περισσότερο πάνω-κάτω και είναι πολύ γρήγορος. Ο Κιθ είναι περισσότερο slasher, σουτάρει από μέση απόσταση και του αρέσει το παιχνίδι ένας με έναν. Είναι τέλειο! Ξέρει να παίζει το παιχνίδι, είναι επαγγελματίας εντός και εκτός παρκέ οπότε μ’ αρέσει να παίζω μαζί του. Θέλω να παίξω περισσότερο μαζί του για να δω κι άλλα πράγματα. Ο Παπαπέτρου θα μας κάνει καλό, παίζει στις θέσεις «3» και «4». Με τις αλλαγές στην άμυνα θα είναι πολύ καλός και μπορεί να σουτάρει παίκτες στο post-up οπότε είναι σπουδαία προσθήκη. Ο Τόμας είναι τεσσάρι που παίζει pick ‘n’ pop. Μπορεί να σουτάρει και είναι καλός στο post. Ξέρει πώς να παίξει και να βάλει την μπάλα στο καλάθι. Είναι ασταμάτητος στο post. Ο Στεφ (Λάσμε) έχει ξαναπαίξει εδώ οπότε ξέρει. Είναι βετεράνος. Μπορώ να πετάξω την μπάλα στον αέρα και θα την καρφώσει. Και στην άμυνα, αυτός και ο Γκιστ μπορούν να αλλάξουν στα πάντα με τους γκαρντ και να τους κρατήσουν μπροστά τους».
Για το αν μπορεί να επαναλάβει την περσινή χρονιά: «Το ελπίζω! Όπως έχω ξαναπεί κάνω ότι χρειάζεται η ομάδα. Το καλό με εμένα είναι ότι κάνω πολλά πράγματα στο παρκέ. Παίρνω ριμπάουντ, δίνω ασίστ, σκοράρω αν το θέλει η ομάδα. Παίζω όπως θέλει ο προπονητής μας και μου ταιριάζει, οπότε δεν βλέπω γιατί να μην κάνω την ίδια χρονιά ή και καλύτερη».
Αν είναι όνειρό του να δει να αποσύρεται η φανέλα του: «Θα είναι απίστευτη τιμή αν γίνει. Πρέπει να πετύχω και αλλά πράγματα για να γίνει αυτό. Όπως το να κερδίσουμε άλλη μια Euroleague, να κερδίσουμε και άλλα πρωταθλήματα και στο τέλος της ημέρας, μακάρι να είμαι στο ίδιο επίπεδο με αυτούς τους παίκτες. Και αν αποσυρθεί η φανέλα μου θα είναι μια εκπληκτική εμπειρία».
Τι θα είναι επιτυχία και τι αποτυχία φέτος: «Το σημαντικό είναι να πάμε στο F4. Έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία φορά. Πρέπει να πάμε στο F4 και να είμαστε η καλύτερη δυνατή ομάδα. Άλλη μια επιτυχία θα είναι να μείνουμε υγιείς και να μην έχουμε τραυματισμούς νωρίς στη σεζόν. Αποτυχία θα είναι να μην προκριθούμε στο F4».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.