Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2018

«Λουκέτο» στην ηλεκτρονική πλατφόρμα που χρησιμοποιούσε ο δράστης του μακελειού στις ΗΠΑ

Εκτός υπηρεσίας θα τεθεί το Gab, μέσο κοινωνικής δικτύωσης με δημοφιλία στην αμερικανική alt-right και στο οποίο αναρτούσε αντισημιτικά μηνύματα ο δράστης της χθεσινής σφαγής σε συναγωγή στο Πίτσμπουργκ στις ΗΠΑ. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Gab, που ξεκίνησε να λειτουργεί το 2016 στο πρότυπο του twitter, η Joyent, εταιρεία που του παρείχε πρόσβαση στο Ίντερνετ, σταματάει τις υπηρεσίες της από αύριο, Δευτέρα.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/833603/louketo-stin-ilektroniki-platforma-pou-hrisimopoiouse-o-drastis-tou-makeleiou-stis-ipa/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.