Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

Σκάλωσε πάλι το έργο της μεγάλης διασύνδεσης Κρήτης-Αττικής

Παρά τους πρόσφατους πανηγυρισμούς της διοίκησης του ΑΔΜΗΕ για αίσιο τέλος στις διαπραγματεύσεις για να κλείσει η μεγάλη ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης με την Αττική, οι εξελίξεις αποδεικνύουν ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος προκειμένου να οριστικοποιηθεί κάποια τελική συμφωνία, με το χρόνο να γράφει ήδη μεγάλες καθυστερήσεις στην πορεία υλοποίησης του έργου.
Την νέα εμπλοκή φωτογραφίζει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο, η επιστολή που εστάλη από το γραφείο του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Γιώργου Σταθάκη, στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας, προς τον Διευθυντή της Γενικής Διεύθυνσης Ενέργειας κ. Κλάους Μπόρχαρντ της ΕΕ.
Στην επιστολή, το υπουργείο Περιβάλλοντος εμφανίζεται να παίρνει σαφείς αποστάσεις από τους χειρισμούς των Βρυξελλών στο θέμα της μεγάλης διασύνδεσης, η οποία είχε παρουσιαστεί με τυμπανοκρουσίες στο Ηράκλειο της Κρήτης στις 11 Οκτωβρίου, παρουσία του κ. Σταθάκη και του στενού συνεργάτη και διευθύνοντος συμβούλου του ΑΔΜΗΕ κ. Μανούσου Μανουσάκη.
Τότε είχε ανακοινωθεί ότι φορέας της διασύνδεσης Αττικής -Κρήτης, θα είναι η εταιρεία ειδικού σκοπού «Αριάδνη Interconnection», στην οποία ο ΑΔΜΗΕ έχει ποσοστό τουλάχιστον 51%.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.