Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

Θεοχαρόπουλος σε Σπίρτζη: Δίνετε τις συγκοινωνίες σε ιδιώτες χωρίς διαγωνισμό

theo_09

«Χωρίς διαγωνισμό; Πού είναι η διαφάνεια και το ξεκάθαρο θεσμικό πλαίσιο;» τόνισε, μεταξύ άλλων, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης

Σφοδρή κριτική για την υπουργική τροπολογία που προβλέπει εκχώρηση του ΟΑΣΘ χωρίς διαγωνισμό εξαπέλυσε ο κ. Θανάσης Θεοχαρόπουλος στη Βουλή επισημαίνοντας απευθυνόμενος προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη «Πήρατε τις συγκοινωνίες από τους ιδιώτες, τώρα τις ξαναδίνετε πίσω μέσω μιας αδιαφανούς διαδικασίας».

Σύμφωνα με την προωθούμενη ρύθμιση εκχωρείται το συγκοινωνιακό έργο που εκτελεί ο ΟΑΣΘ σε περιοχές της υπαίθρου του νομού, στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ή σε δήμο ή και σε οποιονδήποτε άλλον ιδιώτη, στην περίπτωση που το ΚΤΕΛ δεν δείξει ενδιαφέρον. Σύμφωνα με την αντιπολίτευση η ρύθμιση δρομολογεί επί της ουσίας την μερική επανιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ χωρίς διαγωνισμό, αλλά με μια απλή σύμβαση. 





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.