
Συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο είχε την περασμένη Τετάρτη, μετά την έκτακτη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου για το Χρηματιστήριο, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.
Ο πρωθυπουργός μετέβη στην Αρχιεπισκοπή, για να έχει μια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση με τον Αρχιεπίσκοπο. Σύμφωνα με το «Έθνος», συζητήθηκαν η εκκλησιαστική περιουσία και το ζήτημα της λειτουργίας της εταιρείας που είχε συσταθεί επί πρωθυπουργίας Αντώνη Σαμαρά και ακόμη δεν έχει γίνει κάτι γι αυτό.
Παράλληλα, μίλησαν για τις σχέσεις Εκκλησίας-Κράτους, ενόψει και της συνταγματικής αναθεώρησης, αλλά και τη συνεργασία των δύο πλευρών και τη στήριξη της κυβέρνησης στο κοινωνικό έργο της Εκκλησίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.