Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018

Σοκ στην ΑΕΚ: Αφαίρεση τριών βαθμών για τα επεισόδια στο ΟΑΚΑ

aek_main01

Και δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο για όσα έγιναν στον αγώνα με τον Ολυμπιακό

Σοκ στην ΑΕΚ. Το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο της Super League τιμώρησε την Ένωση με ποινή αφαίρεσης τριών βαθμών για τα επεισόδια που έγιναν στο ΟΑΚΑ κόντρα στον Ολυμπιακό.

Η πειθαρχική επιτροπή της Super League επέβαλε στην «Ένωση» για τις συμπλοκές των οπαδών της με τις δυνάμεις της Αστυνομίας στην ανάπαυλα του παιχνιδιού με τους «ερυθρόλευκους» αφαίρεση τριών (3) βαθμών, τιμωρία της έδρας της για τα δύο επόμενα εντός έδρας παιχνίδια και πρόστιμο ύψους 73.250 ευρώ. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα δύο ματς που θα κληθεί να δώσει η ΑΕΚ χωρίς την παρουσία του κόσμου της είναι αυτά κόντρα στον Άρη (27/10) και Ατρόμητο (11/11), αν και εφόσον βέβαια ισχύσουν αυτές οι ποινές. 

Εξυπακούεται ότι η ποινή είναι εφέσιμη και ότι η ΑΕΚ θα προχωρήσει την υπόθεση στην Επιτροπή Εφέσεων όπως έχει δικαίωμα. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.