Το τέλος της ομηρίας που ξεκίνησε σήμερα το μεσημέρι στον Κεντρικό Σταθμό της Κολονίας ανακοίνωσε η αστυνομία, διευκρινίζοντας ότι ο δράστης βρίσκεται «υπό έλεγχο» κι ότι η γυναίκα – όμηρος φέρει ελαφρά τραύματα.
Όλα ξεκίνησαν σήμερα το μεσημέρι, όταν σήμανε συναγερμός μετά από πυροβολισμούς που αναφέρεται ότι ακούστηκαν στον σταθμό.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/829810/germania-oloklirothike-i-omiria-stin-kolonia-sunelifthi-o-drastis/
Όλα ξεκίνησαν σήμερα το μεσημέρι, όταν σήμανε συναγερμός μετά από πυροβολισμούς που αναφέρεται ότι ακούστηκαν στον σταθμό.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/829810/germania-oloklirothike-i-omiria-stin-kolonia-sunelifthi-o-drastis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.