
Χωρίς τον Κώστα Φορτούνη θα αγωνιστεί ο Ολυμπιακός στο κυριακάτικο εκτός έδρας παιχνίδι κόντρα στον ΟΦΗ (21/10, 20:30), αφού η Πειθαρχική Επιτροπή της Super League τον τιμώρησε με μία αγωνιστική και πρόστιμο 80 ευρώ για τον πανηγυρισμό του στο ντέρμπι με την ΑΕΚ.
«Είδα στο βίντεο τον εαυτό μου και αυτό που είδα δεν μου άρεσε. Δεν ήμουν εγώ... Η συγγνώμη μου είναι ειλικρινής και θα υποστώ τις συνέπειες», ήταν τα λόγια του ερυθρόλευκου μεσοεπιθετικού κατά την απολογία του, στην οποία εκπροσωπήθηκε από τον δικηγόρο της πειραϊκής ΠΑΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.