Κουκουλοφόροι με ορμητήριο το ιστορικό κτίριο του Μετσοβίου επιτίθενται στις αστυνομικές δυνάμεις - Νέος γύρος επεισοδίων μετά τα όσα έγιναν στο περιθώριο του μαθητικού συλλαλητηρίου στο Σύνταγμα
Σε διμοιρία των ΜΑΤ που βρισκόταν κοντά στο Πολυτεχνείο επιτέθηκαν λίγο μετά τις 3.30 το μεσημέρι περίπου πενήντα κουκουλοφόροι που χρησιμοποίησαν ως ορμητήριο το ιστορικό κτίριο του Μετσοβίου. Οι κουκουλοφόροι έριξαν μολότωφ με αποτέλεσμα να καεί ένα σταθμευμένο αυτοκίνητο. Οπως εκτιμάται, οι κουκουλοφόροι μπήκαν στο Πολυτεχνείο μετά το τέλος της μαθητικής πορείας και τα επεισόδια που εκτυλίχθηκαν στο Σύνταγμα.
Αυτή την ώρα η ένταση επικεντρώνεται στην οδό Τοσίτσα, όπου οι κουκουλοφόροι πετούν μολότοφ και πέτρες προς τις διμοιρίες των ΜΑΤ που απαντούν με χημικά. Μάλιστα, ένας οδηγός με το αυτοκίνητό του απεγκλωβίστηκε και έφυγε από την Τοσίτσα υπό την προστασία των διμοιριών.
Η Πατησίων παραμένει ανοιχτή.
Νωρίτερα, το μεσημέρι επεισόδια ξέσπασαν κατά τη διάρκεια του μαθητικού συλλαλητηρίου όταν ομάδα μαθητών πέταξε πέτρες και άλλα αντικείμενα στους αστυνομικούς που βρίσκονταν έξω από τη Βουλή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.