Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Βαυαρία: Η μεγάλη χαρά των Πράσινων για το αποτέλεσμα των εκλογών

Όταν οι Πράσινοι άκουσαν το αποτέλεσμα της κάλπης στη Βαυαρία δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι οι ψηφοφόροι τους ανέδειξαν δεύτερη δύναμη. 

Η χαρά τους ήταν απερίγραπτη με το φακό να απαθανατίζει δύο πρωτοκλασάτα στελέχη του κόμματος να γιορτάζουν τη θριαμβευτική τους νίκη σαν να είναι ροκ σταρ.

Όταν άκουσαν από τα μεγάφωνα ότι το κόμμα τους κατακτά επάξια την δεύτερη θέση με ποσοστό που σχεδόν άγγιξε το 18%, τότε ο ηγέτης του κόμματος Ρόμπερτ Χάμπεκ και ο επικεφαλής της Κ.Ο του κόμματος στη βαυαρική βουλή, Λούντβιχ Χαρτμαν, όπως είχαν ανέβει στη σκηνή, άπλωσαν τα χέρια και πήδηξαν προς το πλήθος που τους σήκωσε ψηλά.

Μάλλον όμως θα μείνουν με τη... χαρά αφού ο Χριστιανοκοινωνιστής πρωθυπουργός της Βαυαρίας, Μάρκους Ζέντερ προτιμά να συνεργαστεί με το ανεξάρτητο κόμμα των «Ελεύθερων Ψηφοφόρων» που ήρθε τρίτο στις εκλογές της Κυριακή με ποσοστό 11,6%.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/830138/germania-to-salto-ton-prasinon-stin-exousia/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.