Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

Ουζουνίδης: «Πήραμε το μάθημα μας με τον Άγιαξ, πρέπει να κερδίσουμε τη Μπενφίκα» - Σιμόες: «Θα τα δώσουμε όλα για τον Λόπες»

14224

Ο Μαρίνος Ουζουνίδης στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του αυριανού αγώνα της ΑΕΚ με τη Μπενφίκα στο ΟΑΚΑ για τη 2η αγωνιστική του Champions League (2/10, 22:00) τόνισε πως το ματς με τον Άγιαξ ήταν ένα μάθημα για την ομάδα του και πως αν η Ένωση θέλει να πετύχει κάτι στον όμιλο, πρέπει να κερδίσει τους Πορτογάλους.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ουζουνίδη:
«Αν θέλουμε να πετύχουμε κάτι πρέπει να κερδίσουμε αύριο. Το πρώτο ματς μας έδειξε τι πρέπει να βελτιώσουμε και ένα από αυτά ήταν το να είμαστε συγκεντρωμένοι. Το ματς με τον Άγιαξ ήταν ένα μάθημα και πρέπει να μην επαναλάβουμε τα ίδια λάθη γιατί σε αυτό το επίπεδο οι ομάδες δεν συγχωρούν τίποτα. Περιμένω αύριο μια καλύτερη αντίδραση από την ομάδα μου.
Πρέπει να είμαστε πάρα πολύ καλοί σε όλους τους τομείς. Και στην άμυνα, και στην επίθεση και στη μετάβαση. Πρέπει να είμαστε 100% συγκεντρωμένοι και πειθαρχημένοι στο παιχνίδι μας. Πάνω από όλα πρέπει να τρέξουμε και να πιέσουμε πολύ. Είναι ομάδες που σε τιμωρούν. Ο ΠΑΟΚ στα πρώτα 25 λεπτά ήταν πολύ καλύτερος από την Μπενφίκα και όμως έχανε με 2-1. Δεν πρέπει να χάσουμε στιγμή τη συγκέντρωσή μας. Παίζουμε στην έδρα μας και θέλουμε να παρουσιάσουμε καλό πρόσωπο. Να μην υστερήσουμε σε τίποτα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.