Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Λουίτζι Ντι Μάιο για προϋπολογισμό: Ξέραμε ότι δεν θα άρεσε

Στην χθεσινή επιστολή του επιτρόπου οικονομικών υποθέσεων Πιέρ Μοσκοβισί και του αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Βάλντις Ντομπρόβσκις αναφέρθηκε με δηλώσεις του ο αρχηγός των Πέντε Αστέρων και υπουργός Εργασίας Λουίτζι Ντι Μάιο.

«Οι προβλέψεις δεν γίνονται υποθετικά. Είμαστε βέβαιοι ότι με την ανάπτυξή μας θα καταφέρουμε να αποπληρώσουμε το χρέος και να μειώσουμε το έλλειμμα», τόνισε από το Μιλάνο. Ο Ντι Μάιο πρόσθεσε ότι «η κυβέρνηση τις ερχόμενες εβδομάδες θα ξεκινήσει διάλογο με την Ευρώπη, αλλά δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο Β».

«Περιμέναμε ότι ο προϋπολογισμός αυτός δεν θα άρεσε στις Βρυξέλλες. Τώρα αρχίζει η φάση του διαλόγου, αλλά δεν πρόκειται να γυρίσουμε πίσω», τόνισε ο επικεφαλής των Πέντε Αστέρων. «Εκτιμώ το ότι η επιστολή αυτή έφτασε τώρα που οι αγορές είναι κλειστές. Έχουμε όλο το σαββατοκύριακο για να συζητήσουμε την επιστολή αυτή και μέσω του Τύπου, αλλά πρέπει να είναι σαφές ότι η κυβέρνηση δεν οπισθοχωρεί», ολοκλήρωσε ο Ντι Μάιο.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/827201/louitzi-di-maio-dialogos-me-tin-europi-alla-den-uparhei-shedio-v/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.