Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018

Σούπερ πρόκριση του Ολυμπιακού στην Ευρωλίγκα γυναικών!

Σούπερ πρόκριση του Ολυμπιακού στην Ευρωλίγκα γυναικών!
Μεγάλη διάκριση για το γυναικείο μπάσκετ του Ολυμπιακού, καθώς πήρε την πρόκριση στους ομίλους της Ευρωλίγκας! 

Πιο συγκεκριμένα, οι «ερυθρόλευκες» επικράτησαν 47-46 της Βίσλα μέσα στην Πολωνία και σε συνδυασμό με την ισοπαλία της πρώτης αναμέτρησης στο ΣΕΦ, εξασφάλισαν εισιτήριο για την τελική φάση της διοργάνωσης. 

«Χρυσό» καλάθι σημείωσε η Παυλοπούλου 3 δέκατα πριν το φινάλε, δίνοντας προβάδισμα στην ομάδα του Πειραιά στο... κατάλληλο σημείο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.