
Μεγάλη διάκριση για το γυναικείο μπάσκετ του Ολυμπιακού, καθώς πήρε την πρόκριση στους ομίλους της Ευρωλίγκας!
Πιο συγκεκριμένα, οι «ερυθρόλευκες» επικράτησαν 47-46 της Βίσλα μέσα στην Πολωνία και σε συνδυασμό με την ισοπαλία της πρώτης αναμέτρησης στο ΣΕΦ, εξασφάλισαν εισιτήριο για την τελική φάση της διοργάνωσης.
«Χρυσό» καλάθι σημείωσε η Παυλοπούλου 3 δέκατα πριν το φινάλε, δίνοντας προβάδισμα στην ομάδα του Πειραιά στο... κατάλληλο σημείο.
Πιο συγκεκριμένα, οι «ερυθρόλευκες» επικράτησαν 47-46 της Βίσλα μέσα στην Πολωνία και σε συνδυασμό με την ισοπαλία της πρώτης αναμέτρησης στο ΣΕΦ, εξασφάλισαν εισιτήριο για την τελική φάση της διοργάνωσης.
«Χρυσό» καλάθι σημείωσε η Παυλοπούλου 3 δέκατα πριν το φινάλε, δίνοντας προβάδισμα στην ομάδα του Πειραιά στο... κατάλληλο σημείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.