
Ντέρμπι που το χάρηκαν όλοι (και περισσότερο ο ΠΑΟΚ) έγινε στο ΟΑΚΑ! Μετά από δύο δοκάρια και μια γκολάρα του Φορτούνη η αποδεκατισμένη ΑΕΚ πήρε στο 90' την μπουκιά από το στόμα του Ολυμπιακού (1-1) και αφού στο τελευταίο δευτερόλεπτο ο Φετφατζίδης, έχασε το... άχαστο για να δώσει τη νίκη στον Ολυμπιακό!
Η ΑΕΚ μπήκε πιο δυνατά στο ντέρμπι, αλλά δεν κατάφερε να βρει το προβάδισμα στο σκορ. Ο χρόνος ήταν σύμμαχος του Ολυμπιακού, που ήταν πιο φρέσκος από την Ένωση και βρήκε στο πρόσωπο του Φορτούνη τον παίκτη που θα έκανε τη διαφορά. Ο αρχηγός του Ολυμπιακού το πήρε πάνω του. Η παγκόσμιας κλάσης εκτέλεση στο 58' έδωσε στους φιλοξενούμενους το προβάδισμα και το δικαίωμα να κάνουν νίκη σε ντέρμπι εκτός έδρας μετά από καιρό.
Όμως, οι ερυθρόλευκοι δεν τελείωσαν το ματς και η ψυχωμένη αν και λαβωμένη ΑΕΚ δικαιώθηκε με γκολ του Μπακασέτα, που ισοφάρισε στο 90'.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.