Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

Σε τρεις επιστήμονες το Νόμπελ Χημείας

Με το Νόμπελ Χημείας 2018 τιμήθηκαν οι Αμερικανοί Frances H. Arnold και George P. Smith και ο Βρετανός Sir Gregory P. Winter.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/826314/se-treis-epistimones-to-nobel-himeias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.