Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

«Ερευνούμε αν πέσαμε θύμα εξαπάτησης», λέει το Ινστιτούτο Πολιτιστικής Διπλωματίας για την υπόθεση του Τομ Χανκς

Το ενδεχόμενο να έχει πέσει «θύμα εξαπάτησης», εξετάζει το Ελληνικό Ινστιτούτο Πολιτιστικής Διπλωματίας, σχετικά με τα δημοσιεύματα που αφορούν την άφιξη του Τομ Χανκς στην Αθήνα ως καλεσμένου του ινστιτούτου για φιλανθρωπικό σκοπό.
Όπως τονίζει το  Ελληνικό Ινστιτούτο Πολιτιστικής Διπλωματίας, η παρουσία του Τομ Χανκς  για φιλανθρωπικό σκοπό με είσοδο δωρεάν και όχι επί χρήμασι, όπως ειπώθηκε, είναι μάλλον απόρροια εξαπάτησης για την οποία διεξάγεται έρευνα από τις Αρχές.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/826634/ereunoume-an-pesame-thuma-exapatisis-leei-to-institouto-politistikis-diplomatias-gia-tin-upothesi-tou-tom-hanks/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.