Στις 2 Νοεμβρίου αρχίζουν οι καταθέσεις στη Δικαιοσύνη των 20 ατόμων που κλήθηκαν από τον εισαγγελέα προκειμένου να δώσουν εξηγήσεις σχετικά με τις πράξεις ή παραλείψεις τους κατά την διάρκεια της φονικής πυρκαγιάς στο Μάτι.
Την Τρίτη, όσοι έλαβαν κλήσεις από τον εισαγγελέα, ζήτησαν και πήραν προθεσμία για να καταθέσουν, με τον δήμαρχο Ραφήνας-Πικερμίου Ευάγγελο Μπουρνού να ανοίγει το χορό στις 2 Νοεμβρίου. Ο κ. Μπουρνούς δήλωσε ότι ο ίδιος και ο Δήμος έκανε αυτό που έπρεπε όχι μόνο πριν την πυρκαγιά αλλά και μετά.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης θα καταθέσει στις 7 Νοεμβρίου. Όπως δήλωσε ο εκ των δικηγόρων του, Αλέξανδρος Λυκουρέζος αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να διατυπωθεί καμία θέση εκ μέρους του εντολέα του, αν πρώτα δεν μελετηθεί η δικογραφία.
Επίσης, η περιφερειάρχης Ρένα Δούρου έλαβε προθεσμία για τις 8 Νοεμβρίου μέσω του συνηγόρου της.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.